GRATTIS TILL JACK!

Hade inte tänkt blogga men har tid över på jobbet.

Den 27e juni fyllde min älskade Jack 6 år! Så ett stort grattis till honom=) Någon annan som även fyller år den dagen är min GG-favotit Ed Westwick; grattis till honom i efterskott!

Idag är jag helt slut. Sitter på jobbet sedan klockan 05:40. Nu e jag helt jävla död. Det har varit asmycket idag så jag har inte hunnit köpa någon lunch! Blir att åka efter jobbet och köpa nå snabbmat, för jag kräks snart! Det är så jävla synd om mig idag. Trött är jag och jag mår dåligt as hell!

I morgon e jag ledig och det blir att kliva upp tidigt likfan ändå. BAJS! Johan ska operera sig, det e ju positivt iaf.=)

Livet leker och jag mår ruskigt bra! Det kan fan inte bli bättre än såhär! Oj oj oj...




Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS fina Jack!! Hurra! :-) Härligt att allt är bra!! Kram

2010-06-30 @ 20:43:47
Postat av: Anonym

åh jag har varit dålig på att läsa bloggar men du har fått köööööööörkooooort! tror iof du skrev det på facebook men jag är totalt dement så säger GRATTIS IGEN! Varken jag eller Robert har och måste ta det rätt snabbt känner vi hehe. SÅ många vuxenpoäng till dig! :D

Och tack för gratulationerna, känns ganska mycke som vanligt, vi körde ju borgligt och med lite middag med familjerna på restaurang så det var inte direkt pampiga Victoria-bröllopet ;)

Det är bara te å gifta sig! Kände att vi ville vara det efter att ha hört skräckhistorier om hur det kan gå när man har barn men är ogift, allt är sååå mycke mer safe och enklare när man är gift om något händer den andre.. Många kramar till dig! Och hälsa Jack och Johan!!

2010-07-02 @ 18:48:59
Postat av: Johanna W

åh jag har varit dålig på att läsa bloggar men du har fått köööööööörkooooort! tror iof du skrev det på facebook men jag är totalt dement så säger GRATTIS IGEN! Varken jag eller Robert har och måste ta det rätt snabbt känner vi hehe. SÅ många vuxenpoäng till dig! :D

Och tack för gratulationerna, känns ganska mycke som vanligt, vi körde ju borgligt och med lite middag med familjerna på restaurang så det var inte direkt pampiga Victoria-bröllopet ;)

Det är bara te å gifta sig! Kände att vi ville vara det efter att ha hört skräckhistorier om hur det kan gå när man har barn men är ogift, allt är sååå mycke mer safe och enklare när man är gift om något händer den andre.. Många kramar till dig! Och hälsa Jack och Johan!!

2010-07-02 @ 18:49:44
URL: http://carpemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0