@ work

Helt okej dag på jobbet idag. Jobbar em och kväll. Blev bjuden på jordgubbar och glass nyss, ruggigt vad gott det var! Det e helt okej att jobba en fredag kväll, även om det är Boden Alive! Jag jobbar hela heljen, men varför det inte gör något är för att nästa vecka e det bara 2 dagars arbete som gäller, så det blir fett najs. Jag har planerat in en massa hunderi. Tänkte ta tag i konditionsträningen på jycken och sen tänkte jag även köra på lite lydnad, Jack har blivit förbannat duktig senaste tiden, känns som en ny hund! De ni, det gör matte stolt! Sen e jag sugen på lite viltspår oxå. Erica: vi måste he oss ut med jyckarna! Ta med Tyson så kan dom kanske leka lite=)

Älsklingen är nu opererad och går hemma med kryckor. Stackarn. Jag mååste säga att jag blir grymt arg på sjukvården och tycker att han ska anmäla en vårdcentral. Läkaren som opererade honom sa att minisken var så pass trasig; eftersom att han gått med skadan så länge, så att dom var tvungen att ta bort den! Det är ju tack vare inkompetenta människor på vårdcentralen som lät Johan läsa i en läkarbok för att hitta felet SJÄLV och som hela tiden skickade hem honom med IPREN. Idioti!
Ajja, inget ont som inte för något gott med sig right;) men det kan jag inte skriva om just nu iaf. det får jag skriva om senare hehe.

Mina älskade brorsöner och brorsdotter kommer till Boden i morgon! Åh vad jag har längtat! Jag jobbar förmiddag men hinner hem precis i tid tills dom kommer! Tror jag ska bjussa på nå gottigt grillat till middag=) Bror M kommer att sova hos oss för han ska ut på Alive och festa. Kidsen sover hos farmor och farfar. :) Bror K och hans fru kommer senare så deras barn ska vara hos farmor och farfar en vecka. Shit så kul! JAG MÅSTE KÖPA EN PRESENT I MORGON FAN FAN FAN!!!!!! Det har jag glömt! Efter jobbet blire då da! 

Tänk va livet kan va bra stressigt ibland. Men jag mår förjävla bra ändå=D Jag har världens bästa sambo, världens underbaraste familj och de sötaste vännerna på hela jorden!

På måndag blire att se Eclipse! Jag lääängtar!

Nu ska jag koncentrera mig på mitt arbete. Hoppas att alla har det bra och tar det hyfsat lugnt nu under Boden Alive! Puss o Kram!






  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0