Härligt med lite finväder

Dock är det alldeles för varmt på natten och för hunden.

Har varit på en 30 min promenad med Jack i morse efter klockan 8. Det var hyfsat svalt men innan vi kom in så hann jycken börja flåsa och bli trötter. Inge bra alls. Han ska få vila sig lite idag eftersom att det har varit mycket för honom sista tiden, sandtaget, cykling och lydnad.
Mötte en malle då vi var ute och jack sa inte ett pip, han reste inte ragg ens. Snacka om att man blir nöjd=) Han e helt enkelt bäst min lilla guldklimp! Han är så himla fin runt Ericas hund Tyson nu oxå. Det e riktigt kul att se. Snart kan dom springa och leka =)

Idag väntar jobb och jag funderar på om jag ska ta och gå ut och sola två timmar innan jag cyklar iväg till jobbet? Jag är inte vidare sugen på att vara såhär blek, men samtidigt är det så jävla tråkigt att sitta här ute ensam. Vi får se vad jag gör. Är inte alls sugen på att jobba idag, hade hellre hittat på nå kul. Och som vanligt kommer tågen att vara sena, ingen nyhet. Fast det e inte så stressigt som det verkade vara, det e jävlit lugnt även om man har sena tåg. Men vem vill jobba i det här vädret? INTE JAG. Inte kväll iaf. hade hellre jobbat förmiddag. Men jag ska inte klaga, för i morgon är jag ledig och även torsdag och fredag=) Så då ska jag slita på mej bikinin och pressa. OM nu vädret håller i sig=)


Skit tråkigt och svammlit inlägg. men så ser min dag ut, hittills. Hoppas alla får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0