God morgon Sverige!

Typ.  Jag är sjukt trött idag. Har sovit asdålit i natt, så det blev inte många timmars sömn. MEN när jag kommer hem ska jag vara så dum så jag ska sova! Bara för att jag kan och för att det är så jävla skönt.
Ska ju åka till Skellefteå på fredag men jag tror att vi ändrar planen till lördag istället. Ska ringa och snacka med bror idag. Tänkte att jag och Johan kan behöva lite tid tillsammans och kanske få sova ut efter en veckas arbete, i Ske-å blir det inte att sova ut! Kidsen vaknar ganska så tidigt och det är "faster" som e poppis att väcka! Ska ringa och snacka med bror iaf så får vi se vad det blir av saken. Åka blir det iaf. Vi ska ju som sagt äta sushi! Asså fan vad jag har längtat efter sushi, helt galet!

Nåväl, idag arbetar man. Är sliten. Vill hem till den underbart sköna sängen och Jack. Johan åker senare till jobbet idag så Jack e hemma. Ska bli mysigt att krypa ner bredvid honom då jag kommer hem:) Min lilla jycke.

Hoppas alla får en bra dag. Min början på dagen är mindre bra men det kan ju bli bättre=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0