Torsdag-träning

Idag är jag super trött! Pallade mig ner på gymmet och körde 20 minuter på löpbandet idag. Crosstrainern var upptagen så det fick bli löpbandet. Men jag hade svin ont i knät så det blev bara 7 min löpning och sen rask promenad. 130 kcal förbrännde jag på det iaf. Sen så körde jag fyra övningar ben och sen fick det vara bra. Jag var helt slut och orkade knappt röra på mej så det blev att köpa en powerbar för att få upp sockret efter träningen och nu sitter jag här. Funderar på vad fan man ska käka idag? Jag e inte sugen på att äta nåt över huvud taget. Men jag måste ju få i mej mat för att orka träna och röra på mej! Irriterande att man inte är svin hungrig, bara trött och inge sugen alls på mat. Tror att jag gör mig en gröt på ett tag och sen blir det att surfa lite i soffan och glo tv. Just nu är det Rescue Ink på tv, grymt program med en massa snygga jyckar=) Nyss räddade dom två assnygg PB´s och det roliga är att en var identisk med Jack. Jag har länge varit lur på att det kan vara PB i honom, men jag kommer ju aldrig att få veta det tyvärr. Det känns lite trist att inte få veta vilken/vilka ras/raser det är i honom faktiskt, men hans kropp är mer som en PB än som en amstaff. Han har mer en atletisk kropp än det här breda som amstafffen har.

Nu ska jag va social med min sambo som ska åka och jobba, sen blir det en gröt=) Ikväll e det WPträning!


Kommentarer
Postat av: Holga

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 17:30:59
URL: http://holga.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0