Söndag

Heljen har gått och det har varit en bra helj! Kajsa och Pixie kom förbi och tränade lite WP med oss och det var jätte kul!=) Troja var duktig så jag var jätte nöjd med dagens träning! Så himla skönt att vara inne oxå, och hundarna verkade tycka om det. Dock var dom inte vana vid värmen så de fick upp lite flås. Kajsas Lans var jätte duktig och öka lika så! Sen satt vi med brudarna och surra lite på medborgarskolan innan det var dags att åka hem och sussa. Vi käkade middag på Milano, ingen pizza för mej utan det blev en Tacotallrick.

Idag har jag varit på gymmet och kört crosstrainer i 30 min och lite benövningar. En brudjävel framför mej på löpbandet hade sprayat på sej en jävla massa parfym så jag blev helt yr och illamående! Vem fan piffar upp sej med parfym innan gymmet? Ok lite smink innan man drar dit men PARFYM?! Dumjävlabrud. Snacka lite med Cissi som ska komma förbi och hänga lite:)


Ajja nu ska jag ta och fixa lite med WPfilmer:)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul att hundarna är så duktiga! :-) Jag har varit och kört min superduktiga tjej idag :-) Vilket pucko som hade en massa parfym på sig på gymmet!



Ha en skön kväll. Kram

2010-01-17 @ 19:54:24
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0