pluggat teori

Ja nu jävlarnt har jag sutti och plugga teori till körkortet. Sen provade jag att göra körkortsprovet och jag hade bara 4 fel ifrån godkänt! Det kändes riktigt bra för dom 4 frågor jag svarat fel på var just dem jag velat mellan två svar på. Så nu ska jag nöta det här som fan! Och sen ska jag faktiskt ta och boka in en tid för att göra teoriprovet=)! Måste bara prata med körskolläraren om vad som gäller osv. Nu nästa vecka ska jag även ta och boka in en massa körlektioner och sen e det bara uppkörningen! Huuu, jag blev lite nervös nu, men det ska nog gå bra tror jag. Jag har ju kört så mkt. och om man nu måste köra upp en gång till så e det inte hela världen heller. Nog för att jag satsar på att göra det ordentligt men, man måste ju tänka positiv ifall man nu skulle kugga!

Nu ska jag ta och surfa lite och sen blir det en NHL-match och sen sängen! Undrar vad man ska glo på innan man somnar? Jag funderar på att se en riktigt bra film, men vilken jävla film då? Jag vill se en romantisk kommedi=)

I morgon e det gymmet kl:11 och ska köra crosstrainer en hel del i morgon. Tänk om jag skulle orka stå på skiten i en timma? Då kan jag vara nöjd med det. Kanske satsar på det?

Förlåt Titti-gumman att jag inte kan följa till Luleå, men jag vill inte missa min träning nu då jag kommit igång. Hoppas du får en bra dag på stan med Elin iaf och många bra sminktips! Inte för att du behöver det direkt men det är ju nåt du e intresserad utav=) Titti e ruskigt bra på det här med smink gott folk! Kolla in hennes blogg: http://onegrrl.blogg.se/

Nu ska jag gå på dass! Baj baj


Kommentarer
Postat av: Titti

Ingen fara! Tack:) PUSS

2010-01-13 @ 23:18:33
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0