Onsdag-seriöst??

Ja då det man det iaf. Jag har fått veta så mkt de senaste dagarna. Tyvärr mest besvikelser faktiskt. Men vad ska man göra? Låter det vara och går vidare helt enkelt. Det e faktiskt enkelt, men i detta nu kan jag bara inte låta bli att känna irritation. Men det går över, precis som allt annat. Tycker bara att folk ska ta reda på fakta innan dom börjar hitta på en massa saker! Jag e grymt förbannad och irriterad över vissa hundmänniskor som inte tänker längre än näsan räcker.

Eftersom att det inte blev någon skola för mig idag så tog jag mej en sovmorgon. Det behövdes lite bra sömn efter gårdagen så nu e jag pigg och alert! Ska kliva upp och göra en smoothie, ta ut hunden och sen gå och gymma! Blir ingen långpromenad för jack idag eftersom att hans täcke är borta och det e kallt ute. Får gå en lång ikväll istället:)

Uppdatering**

Blev inte medborgarskolan idag=/ får ta det en annan gång helt enkelt. :) Men det blev en timmes promenad med Jack och Leslie. Ikväll dejtar Jack sin tredje brud hihi. Så inget gym idag eftersom att det blir typ 2 timmars prommenad istället.

Till lunch idag blev det Fransk Löksoppa. Riktigt mumsigt och jävlit nyttit! Ca 40 kcal/portion. Och till frukost blev det en nyttig smoothie som jag kommer lägga upp senare. Den innehåller massa bra vitaminer och proteiner, en perfekt start på dagen och särskillt om man ska röra på sig. Men det kommer senare idag.

Ingela... ta min nya MSN: [email protected] och lägg till mig där så kan vi prata.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har lite av samma läge som du nu. Känns trist när man inte vet vilka man kan lita på eller ej... Kram

2010-01-20 @ 10:54:28
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: My

Väntar på smoothie-receptet!

Rör ju på mig jag med nuförtiden (har förövrigt sjukt träningsvärk i magen av 10 sit-ups! Med andra ord dags att röra sig mer) Haha =)



Hoppas det blir bättre. Men man ska inte ge sig egentligen. Förstår din frustration dock!



Kram

2010-01-20 @ 16:20:46
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0