No sleeep

Åh så less jag är på att vara vaken nattetid! Jag måste verkligen vända på dygnet, men jag har så himla svårt för att sova. Jag har länge haft svårt att somna och jag vet vad det beror på. Då jag ska sova så tänker jag så jävla mycket. Och jag tänker inte på något viktigt... bara på massa saker som tex. vad ska man äta i morgon till middag? Undrar om det går bra för Johan på jobbet?Längtar efter huset... ja listan kan göras lång.
Nu sitter man här och surrar med lite härligt folk på MSN, så jag e glad att jag inte är den enda som e vaken hela nätterna. Har surrat en hel del med Kajsa idag och det ska verkligen bli kul att hon kommer och hälsar på:) Det är en riktigt go tjej det! Och Erica e ju lika nattuggla som jag så henne har jag surrat med i tele en stund. Oj oj så mycket det finns att prata om. Vi har skvallrat så mkt ikväll, om vem som är bög bland annat och om folk i övrigt.
De e så jävla kul att skvallras lite med sina nära och prata om minnen och ja gud vet vad.

Jag är grymt uttråkad ändå och jag har lite kvar att göra på skolarbetet, fy fan. Två små sketna punkter bara men som jag verkligen inte är sugen på att ta tag i. Referera hit och referera dit, jag e less på det. Men för en gångs skull tycker jag att böckerna vi läser är väldigt intressanta. Tror jag ska läsa mej till söms i natt, det får nog bli om pedagogisk dokumentation!

Nä nu ska jag väl glutta lite tv och spela nå spel på FB eller nå.... hmm


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja jisses vad man kan surra om allt möjligt mitt i natten :D

2010-01-04 @ 16:11:18
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Annica

Du får ta och vända dygnet och bli mer normal helt enkelt :D

2010-01-04 @ 22:07:37
URL: http://annicaisola.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's saknade* :/ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-saknade.html#comment

2010-01-06 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0