Lördag-Söndag

Igår (lördag) var vi och käkade middag hos johans pappa=) Det var ritkigt mumsigt med gryta och ris med smaskens till efterrätt. Himlarns god mat. Johans bror var oxå där såklart och jag vet att du läser min blogg ibland så hej Rickard! Det surrades på och var hemtrevligt som vanligt iaf. fast jag var ruskigt trött och kände mej stressad hem till plugget. Det hatar jag med skolan, då man har saker att göra, som man borde ha gjort tidigare! Att man känner sig så stressad till att få skiten gjort sen. Så man kan inte slappna av riktigt. Men då vi kom hem så pluggade jag utav bara faOn så nu äär det mesta klart, har bara lite kvar och det känns riktigt riktigt skönt!

Det är så mycket som händer nu, vi har årsemöte på tisdag och jag måste hinna skriva dag ordningen nu mitt i allt pluggande. Hur fan ska jag komma ihåg det nu då? Ajja. Det är iaf en massa braiga saker som ska tas upp på mötet och sen den 10e så ska vi städa efter oss på ING3 och bege oss till våran innelokal. Så himla skönt att kunna vara inne och dra vagn och sen så har vi ett mysigt fikarum oxå=) Ska ta och fota jycke oxå så vi får göra en ny logga som bror kan vektorisera. Ja bror ska ju göra loggan med men han behöver ha ett bra kort. Så jag ska låna papsens kamera eftersom att jag ingen har.

Och jag måste bara skriva att jag längtar tills Kajsa kommer på besök! Hon ska på ringsekr.utbildning i Boden och så ska hon och Pixie chilla med mej. Gud så mysigt. Det blir kul att få höra lite om livet och lite skvaller hihi.

Nu ska jag snacka med Erica och sen ska jag lira lite NHL-10 för det är jag värd! Vann två gånger över Johan igår YEY!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt med en inomhuslokal att träna i såhär på vintern. Jag har varit på skidtur med Tarro idag, härligt var det. Snöade massor men nu har det slutat. Hoppas ni har en bra dag :-) Kram

2010-01-03 @ 14:46:24
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0