Fredag- Utgång!

Fasen va jag har haft en stressig dag! Men den har varit väldigt givande. Jag har varit och gjort intervjuer med olika pedagoger och det lärde jag mig så mycket av, nu vet man att man har något att sträva efter om jag säger så. Efter det så var det snabbt upp på stan och köpa lite smink. Attans va dyrt det blev! Men det får jag leva med. Sminket räcker ju ett tag iaf eftersom att jag sminkar mig ganska så sparsamt under vardagarna och vissa heljer inget alls.

Nu har jag städat hela lägeneheten och ska slänga i lite hårfärg, fixa ögonbryn och sen ta en dusch. För ikväll är det utgång och innan ska vi och käka på Ming och förfesta hos mej:) Jag tror vi kommer att få ruskigt kul ikväll, det känns iaf så. Men jag ska ta det lugnt med alkoholen, för det var inte alls nå kul sist. Så jag ska börja dricka lite hemma i lugn och ro innan vi käkar tror jag. Ta ett glas vin eller så.

Nä, nu ska jag färga håret och fixa mej lite! Vi kanske ses på Lotus?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni får en trevlig och kul kväll :-) kraaam

2010-01-29 @ 16:02:04
Postat av: Jennie <3

Tack söta Lisa <3

Håller med,systerlycklig har verkligen fina barnmöbler =D!!

Kramar!

2010-01-31 @ 18:25:28
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0