No gym

Blir inget gym idag. Har skallebang som fan och mår illa. Så det blir att vara hemma och kurera sig.
Sitter och gråter till Förlossningskliniken i vanlig ordning.

Jack ligger här bredvid mig och myser, det var lite väl kallt att vara ute för hans tassar så någon promenad blir det tyvärr inte för oss idag, bara små kortisar.

Nu ska jag grina vidare här och mysa med jycken. Läsa lite teori blir det oxå.

I morgon är det skola, har lektion fram till lunch. Sen bär det av hemmåt för att mysa med älsklingen hela heljen! Jag måste vara världens lyckligaste som har en så snäll och snygg karl! Han är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist att du mår dåligt. Krya på dig. Hoppas ni får en mysig helg :-) Själv ska jag till Kiruna med några vänner och hundarna, vi ska på draghundstävling :-) Kram

2010-02-18 @ 14:33:26
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0