Min bästa vän

Jag e skit kass på att blogga, det är så himla mkt att göra nu i skolan så jag hinner knappt leva ett liv.
Idag har jag iaf. varit på skolan mest och då jag kom hem så var jag supertrött men det blev iaf att hålla sej vaken och sen åka och träna vid 18. Körde som ett psyk på både löpband och crosstrainer. Sen blev det lite gym men det var nån stor sak med långt hår och tatueringar och saker som glodde på mej så jag kände att jag inte ville gymma så mkt mer.. Surrade med anna o staffan som var där och tränade lite, kul att anna skaffat ett gymkort=) Nåväl, sen gick jag hem och trots att det tar typ 2 min att gå hem från gymmet så höll jag på att frysa ihjäl! Attans va kallt det är.

I morgon väntar gymmet åter igen och sen ska jag sätta mej ned och plugga. Plugga hela jävla dagen som vanligt blir det väl.

Nu ska jag och mina bästaste vänner ta och lägga oss i sängen och se en film och sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0