Irriterad som fan

Ja just nu e jag irriterad som bara den. Kan inte sova alls och tänker på en massa saker.
Jag tänker på folk som utger sig för att vara så förbannat kunniga och bra, samtidigt som dom egentligen bara är en medelmåtta som TROR sig kunna saker. BLÄ!
Sen så e jag så förbannat irriterad på andra saker som jag inte ens vill gå in på.

Hela dagen har gått åt till att plugga och rensa ut skit inför flytten. Så nu vet ni vad jag har gjort. Önskar att jag hade varit med på den där matchen, så jag hade fått ge nån en smocka eller nå, jag hade behövt det. I morgon blir det fan gymmet för att göra av med all jävla agressivitet! HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas det känns bättre nu. Kram

2010-02-08 @ 09:06:44
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0