*pustar ut*

Allt såg bra ut med våran lillkille. Dom kollade könet en gång till och sa att det e klart att det är en liten kille som simmar i mammas mage=) hihi! Jag har en del fostervatten, dock så är det inte skadligt för mig eller bebis. Så det känns jätte skönt. Dom kollade även hur han växt och dom tyckte han växt fin fint=) Min lilla älskade. Hur kan man älska någon som man ännu inte har träffat? Det känns helt galet. Men jag längtar efter honom varje dag och vill ha honom hos mig NU! Han kommer då han kommer iaf. :) Vi fick se lillhjärtat som slog, hans små öron, hans hände, mage, fötter och näsan! Så otroligt. Kunde inte hålla mej från att bli lite blödi och fälla en tår. Han är trots allt bara min och Johans, ingen annans. Och han är helt underbar!


Jack är helt ledsen nu då husse åkt iväg, naaw. Stackars liten. Men jag tänkte åka ut med honom i skogen i morgon och så, så han får ha lite kulit=) Jag e ju inte i form direkt att gå nån prommis men i skogen kan vi lattja lite. Jack har blivit himla duktig vid hundmöten nu, det känns jätte roligt att vara ute. Och jag söker upp hundar för nu har jag mer kött på benen och vill verkligen utvecklas mer med Jack. Så det känns bra.

Nu ska jag ta och se lite TV. Vila lite. För i morgon åker jag till mamma o pappa, DÅ blire fasen att plugga klärt alla uppgifter. Har skjutit ppå det nog nu. Men dagens fina besked gav mig verkligen glädje och ro i kroppen!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad skönt att allt ser bra ut :) förstår att ni längtar tills han kommer ut :) Snart kommer jag hem på jullov, få se om vi får tillfälle att ses då :) Kram!

2010-12-06 @ 19:42:06
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh, vad skönt att höra! :) Tihie, jag kan bara tänka mig hur mysis det var att se han igen. KRAM

2010-12-07 @ 12:56:34
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0