vad är lycka?

Jag känner mig så himla lycklig idag. Inte bara för att mitt liv ordnat upp sig utan även för att andras liv börjar se ljusa ut! Hittade två gamla vänner på FB, som har haft det väldigt trassligt. Nu har en av dom barn och tjej och värsta livet! Så himla rolit att se, den andra är iaf på väg mot ett bättre liv. Jag som i princip trodde han var död idag. Tur att man hade fel! Sånt får mej att må bra. Oh vilken lycka! Det är lycka för mig, att jag mår bra och att se andra lyckas i livet. Jag har världens bästa sambo och han gör mig lycklig. Johan: JAG ÄLSKAR DIG!

Oj vad många utropstecken det blev idag, men jag är så otroligt kär i min Johan och jag är så lycklig! Jag känner mig som en psykopat haha

Har känt min lilla prins sparka i magen idag. Det kittlas! Och DET e lycka det med HAHA.

Det e mycket som jag räknar in till lycka. Vad är lycka för dig?


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen
och att leva idag


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är sparken underbar! Det kittlas och är mysigt i början, passa på att NJUUUUTA! Och man känner sig så extra kär dessutom :))



Här sparkas det på inävlor och revben så det gör ont tyvärr, men jag blir ändå glad att lilla knatte där inne gör sig hörd, då vet jag att bebis mår bra. <3 Hellre att en själv har ont och får livstecken från babyn varje dag än tvärtom :))



LYCKA ÄR ATT LEVA!

2010-08-24 @ 13:36:22
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Miiii

så mysigt :) lycka är underbart! jag e också världens lyckligaste just nu! :) hihi!



åh det där var ju som våran väggtext vi har på väggen! hihi det är ett bra citat! :)



kram

2010-08-24 @ 16:27:06
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Ingela

Härligt när livet leker och man får vara lycklig :-) Lycka är mycket tycker jag, ens kärlek, familj, vänner, god hälsa och annat som gör livet så bra! Kramar

2010-08-24 @ 18:10:23
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är du gravid?!! Hur fan kan jag ha missat det? Haha! GRATTIS FÖR FAN :D

2010-08-30 @ 19:45:08
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0