v.21+4

Oh idag så e jag i vecka 21+ 4 dagar! Magen växer och tuttarna växer!  Ganska trevligt att va gravid. Fast emellanåt så känner jag mig så tjock och hemsk så jag vill bara gråta. Men då kikar jag på lillen och så blir jag lycklig igen!
Jag känner honom sprattla där inne ibland, inte så ofta än, men ibland. Det gör mig så sjukt lycklig!

Igår bråkade jag med Jack. Japp! De va ett tag sen vi var ovänner, men som tur är så löste vi det=) Han  e som en liten farbror med humör och ja jag har mitt gravidhumör. Idag köpte jag en bok, Cesars bok. Tänkte bli en bättre hundägare. Eller iaf skaffa mej lite mer kunskap. Dock kommer jag inte att utnämna mig till någon form av expert, lugnt.

Jag e helt virrig. Är ledig i över en vecka! Längtar efter Grekland. På lördag åker vi. Det ska bli skönt. Skönt som fan!
Sola, bada  och bli fet! Har man all inclusive ska de ju nyttjas! De ju betalt!

Nu ska jag se film, svulla godis. Längta efter älskling. Då jag hämtar honom så ska jag slå på bastun och ugnen, sen blir varma mackor och en varm skön stund i bastun! Fasen va vi bastar alltså!


Jag älskar mitt liv.
Jag älskar min Johan.
Jag älskar min Jack.
Jag älskar min bebis!
Jag älskar min familj!

Tack för mej!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det känns jättebra att gå skola, trivs alldeles utmärkt här :-) Åh så kul att åka till Grekland med sol och värme! Hoppas ni får en underbar vecka där! :-) Ni måste ju nästan döpa prinsen till nåt på J, dina båda andra älsklingsprinsar heter ju nåt på J :-D Kram

2010-08-31 @ 17:46:01
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Pernilla

du måste ju ta å lägga in en bild på bebismagen : ) så mysigt!! <3

2010-08-31 @ 19:05:56
Postat av: Johanna

Ska inte skrämmas eller så men idag på föräldrautbildningen sa hon att man inte ska basta eller bada bubbelbad allt för länge /för ofta för det kan stressa bebisen lite då den vill hålla temp på ca 37 grader.. :) Annars sa hon att det var myt med tex fotbad med mera så det var gött iaf! :D

Ska inte komma här med pekpinnar tänkte det är bra att veta bara :)) kram på dig

2010-08-31 @ 21:58:10
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna: jag pallar högst att basta i ca 5 min så det e ingen fara haha:) Jag blir himlanrs yr men en bastu gör mkt gott för mig=) KRAM



Pernilla: så hemskt tjock som jag är så blir det inga magbilder, tyvärr.



Ingela: Ett namn på J som vi pratat om förrut e faktiskt Jacob.

2010-08-31 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0