Kluven...

Känner mej nedstämd och kluven. Hur jag än gör så blir det inte rätt. Ett beslut som jag vet att jag inte ska betungas av och jag vet att det absolut inte är meningen att lägga det på mej. Men samtidigt känner jag mig som ett stort frågetecken! Fan i helvetes va irriterande att det är som det är. Att det inte skulle fungera...
Det blir en funderare på det här... en jävla funderare- även om jag tror mig veta beslutet.

Du vet att jag inte håller med dej i ditt beslut, men det är ditt och det respekterar jag. Fan oxå. Ta inte illa vid dej. Jag var bara tvungen att få ut detta på nåt sätt och jag håller mej från att inte börja gråta här på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0