HALSBRÄNNA AB!

Ah jag har så halsbränna så det gör ont! I hate it! Sen sitter jag på jobbet så jag kan inte ta nåt emot det heller, har ju de hemma!

Har kikat på Maries blogg och jag beställde hem en bok som vi behövde till skolan. Skönt med lite böcker måste jag säga! Helt sjukt. En massa man kan kopiera så det blir ju verkligen att spara pengar den här terminen:) De e bra. Har skrivit ut två grejjer oxå så nu e det bara två källor jag saknar och det ska kopieras=) Sen läste jag att vi ska vara på Teknikens Hus och ha lektion hiihi! Va rolit det ska bli! OCH det bästa av allt: GUNNAR! Vi får äntligen träffa vår underbara lärare Gunnar igen. Han e så himla bra. Konstigt nog gör han att jag känner mej helt lugn över skolan, han ger så bra och klara direktiv kring tentor och allt som man ska göra. Jag gillar Gunnar. Gunnar tycker om hundar, det gör honom ännu bättre!

På tal om hundar, idag blir det sandtaget med Jack! Erica och Camilla ska med och så ska hundarna få plågas lite. Det blev lite ändrade planer, men så e det. Hunden måste ju få sitt oxå. SEN ska jag sova.

Nu ska jag försöka överleva den här jävla halsbrännan! Och jag ska som vanligt kasta några trånande blickar på min prins! MÅSTE komma ihåg att slänga in bilden från UL på honom. Där kan man se hans lilla söta näsa:)


En gammal bild på Jack i sandtaget!


Kommentarer
Postat av: Miiii

ja jag tyckte de var lika bra att beställa den där boken genom att vi skulle använda den mycket! :) snart börjar vi skolan! ska faktiskt bli kul :) kram

2010-08-20 @ 22:19:13
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej! Var så kul att ni kom i fredags!! :-) Skickar dig adressen till min nya blogg så kan du läsa & se bilder här nerifrån :-) Kram!

2010-08-22 @ 17:28:15
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Annica

Gud vad spännande det ska bli och ta alla magbilderna på dig, lär bli några st om jag känner dig och mig rätt :)

2010-08-23 @ 00:00:11
Postat av: Lisa G

Annica: haha ja du, jag tror det blir ett gäng, sen får du retuscha en massa, du vet dra in och fylla ut på en deöl ställen ;) hahanej jag skojjas bara=)



Ser fram emot en svart-vit förstoring i hemmet iaf=)

2010-08-23 @ 13:43:28
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Unusual

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-21 @ 20:44:45
URL: http://unusual.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0