Fredag klockan 13:45

Japp då har jag bokat in mej hos Emma på klipp och färg! Ska bli skönt att få snygga till sej lite.
Haha då hon hörde att det var jag så bokade hon genast in mig på tre timmar, har man mycke hår så har man haha:)  Jag tänkte ge henne en till chans med mitt hår, hon var så stressad sist och jag har varit nöjd med henne tidigare. Sen tycker jag hon e förbaskat trevlig oxå!

Den här veckan har bara gått utav farten! I morgon jobbar man kväll och sen är man ledig i 4 dagar! Ska bli så himla skönt! Tänkte passa på att baka lite, eftersom att det inte alls hunnits med. Och klippa gräsmattan som snart ser ut som en äng. Sen ska jag plocka in lite bär=) Äppelträden växer så himla fint nu oxå, ska bli kul att se hur sura äpplena är! Skulle va kul om dom inte var allt för sura, så kanske man kan baka en kaka och göra äppelmos, men vi får väl se. Vinbären ska plockas in oxå och sen blire att göra SAFT! Jag tycker inte alls om blommor och sånt, jag e dålig på det men bär det gillar jag=)

På fredag blir det en dejt med tjejerna oxå! Gud så jag har saknat dom. Vi ska vara hos Helen och äta lite middag och mysa på, det ser jag verkligen fram emot. Skulle behöva shoppa nåt tills dess. Men jag kanske tar min nya skjorta. Den visar mina finaste former på ett bra sätt ;) hahahaha

Nu sitter jag här på jobbet och det är EN ynka liten jävla timme kvar. Vill hem NU! Jag ska slänga mej i sängen och sova som en liten gris innan Arvid kommer och lirar lite spel. Han e så söt! han ringde nyss och bad om att få spela Ice Age "Snälla faster får jag spela Ice Age hos er?" Och så lät han sådär bedjande på rösten. Han e bara för go! Mamma o pappa får ta hand om vilden Ruben, han älskar ju ändå farfar mest av allt, för att han oxå har en BMW. Haha kul med ungar!

Nu ska jag ropa ut ett tåg, sen lägga mej på soffan en stund och se tv tills jag blir avbytt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0