Energi!

Nu har jag fått ny energi och det är resultatet a en natt med skön sömn!

Idag har jag hunnit städa och leka med Jack här ute på gården. Han var så himla trött igår så idag blev det bus med krockisen:) Det e hans favvoleksak. Arvid tyckte det var skit kul att leka med Jack och Jack likaså. Det känns skönt att Jack fungerar så bra med barn, han är en klippa!

Ikväll blir det att jobba till 21:30, sen så ska jag baka då jag kommer hem. Om jag orkar det. Sen ska jag se om jag kan tvinga Johan till å plocka in hallon. Jisses va det växer på buskarna! Jag vill inte ta bort dom, men vi kanske tar bort allt i höst för att börja om på ny kula. Tomten är så himla vildvuxen. Men äppelträdet ska vi spara iaf.

Nu ska jag ta och fixa det sista innan jag drar och jobbar.

*Längtar enormt mycket till den 17e augusti ♥ Men jag berättar om vad som händer då lite senare. Ni får veta den 30 augusti!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med energi :-) jag sover jättedåligt nu trots träning och annat hålligång :-/ nåja jag mår bra iaf! Bara 16 dar tills jag åker ner till skolan nu! :-) Kram

2010-08-05 @ 15:19:03
Postat av: Lisa G

Ingela: va kul för dig att få börja plugga! det är himla roligt!

2010-08-05 @ 18:03:25
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Erica

I know ;D

2010-08-05 @ 23:17:06
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0