Barnrum

Oh det här vill jag köpa till barnrummet!



Allt kommer från IKEA förrutom den underbart söta sängen! Den finns på systerlycklig, och är inte alls billig. Men jag ska fan i mej ha den! Söker febrilt efter begagnad men hittar inte! Dom e svåra att få tag i, men dom e så sjukt fina:) Sen så kan barnet ha dom ett tag=) Den söta barnstolen hör ju till matsal dock, en sån ska inköpas och den ska målas VIT! Det borde ni ha räknat ut för länge sen, eftersom att allt hemma hos oss är vitt! Skötbordet e inte heller barnrum..asså jag e gode virri!

Jag som sa att jag INTE skulle köpa till barnrummet... Kan jag hålla mej?

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Sängen var jättesnygg :-) Vi ses imorgon!! Kram

2010-08-19 @ 21:09:41
Postat av: Johanna

Äsch! Vårat barnrum har stått klart ett tag så det är klart du också ska sätta igång! :D Känns väldigt gött att det är klart OM babyn kommer för tidigt, slipper man oroa sig för att det står halvklart.. Fast iof är jag ju lite längre gången men ändå, det är så roooooooligt! :D

2010-08-19 @ 21:37:37
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Lisa G

Ja jag kommer nog vänta en månad typ. Ungen behöver visserligen inget rum förän senare...han lär ju ligga i sovrummet vårt=)

2010-08-20 @ 06:12:47
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0