Wihooo

Nu har man kört sin första körlektion! Körskolläraren tyckte att jag var väldigt duktig, "som att åka limousine". Hyfsat bra betyg för att vara den första gången jag kör på körskola. Hon tyckte att körkortet skulle vara i min hand innan årets slut, så det siktar vi på! Nu blir det att nöta lite TEORI! Men ikväll ska jag plugga musiken så den e klar och i morgon göra klart en uppg. men sen såå ska jag nöta nöta nöta... Det känns kanon!
Jag var inte nervös först, men sen då vi skulle köra inne i stan så blev det lite svettit, men inget motorstopp där inte:) Det känns som bra varje gång man har klarat av något som man varit nervös eller rädd för.

Nu ska jag och älsk åka iväg till ma o pa, där ska vi äta lite god fisksoppa. Sen blir det att köpa hem mineralvatten! Fortsätter med PreNet nu och har glömt att dricka idag så jag har lagomt ont i skallen.

Ikväll blir det att se Idol som vanligt, och nu e dom ju i Umeå så man kanske ser någon liten kändis som man känner.

Nu ska vi åka.

Erica: RING MIG!

Kommentarer
Postat av: Titti

Va kul att det gick bra på körisen:D Hoppas du har kortet snart då så vi kan åka på en roadtrip höhö;)



PUSS!

2009-09-16 @ 17:06:26
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack tack igen :-)

2009-09-16 @ 20:09:26
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0