Tristess

Okej... jag har knappt kommit nån vart. Har vikt in lite kläder och så- vilket fan i mej är det tråkigaste som finns! Jag tycker det e helt OK att damsuga, dammtorka och skura. Men vika kläder e fan så jävla trist. Usch.
Sitter och ugglar vid datorn och vet inte ritkigt vad jag ska ta för mej att göra. Väntar på att kycklingen ska tina så jag kan laga kycklinggryta idag. Mums fillibabba.
Jag är helt slut i kroppen idag, har tränat en hel del nu och hoppas att det ska ge resultat men jag e trött som faon. Fast det e väl nu man ska bita ihop? Har iaf bokat in mig på Afro Power som sagt så jag hoppas jag får träna idag. Men jag e 5e reserv så det skiter sig väl för mig på den biten. Vet inte om jag ska dra mig dit och gymma iaf? Erica sa att jag inte behövdes idag så jag kunde gå på Afro, känns bra.

Glömde berätta om igår! Jag, älskling och Erica drog ut med hundarna i skogen. Gick 1,5 timme och hundarna fick springa lösa och leka. Jack älskar Freja och dom leker så fint tillsammans. Han är inte alls närgången på henne utan dom sprang mest. Känns skönt att Jack kan leka så fint med en annan hund, tycker inte om då hundar är buffliga och leker våldsamt. Jag anser oxå att då man har en hund av den här typen så bör man tona ner hårdhänta lekar, det är en terrier och kan lätt gå upp i varv. Förstår inte varför folk alltid ska lägga upp bilder på hundar som leker hårdhänt? Visar tänderna och brottas som tokar? Det finns inget häftigt i det och för mej så är det inte sunt. Dessutom skapar det en felaktig bild av rasen. Man spär bara på fördomarna. Nä tacka vet jag Jack och Frejas lek igår, bus på hög nivå, men inte det minsta våldsamt!

NU ska jag plugga, faon!

Kommentarer
Postat av: Er

2009-09-01 @ 15:45:47
Postat av: Er

Haha nej, dom ville ju bara springa iväg igen =)

2009-09-01 @ 15:46:09
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0