Träning

Jag tycker inte att jag gör annat än tränar just nu? Tränar min egen hund, tränar Troja och mig själv på gymmet. Hojja. Sen så krockar det med en massa roligt... eller ja rolig träning krockar med annan rolig träning. Så jag får väl köra varannan vecka på vardera. Ska snacka ihop mej med Titti o Erica.
Idag så vet jag inte hur det blir, men jag tror det blir att träna hund iaf. eftersom att jag bara hamnade som reserv på Afro Power.

Men idag så har jag mycket att göra. Ska ta fram kyckling nu så den hinner tina. Blir kyckling gryta med wokgrönsaker och ris idag. Innan träningen. Sen så ska jag ta och storstäda hela jävla lägenheten, tänkte sätta igång SNARAST! Orkar inte med hur det ser ut hemma just nu, fy fan. Och sen måste jag läsa kap 1-2 i en bok idag. Skola vettu. Så jag har en hel del att göra idag. Tror det e bäst att sätta igång. Hunden är rastad en längre runda och har ätit. Klärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0