Snart fredag

Ska snart börja plugga IGEN.. men tänkte chilla ett tag, låta böckerna vila lite ;)

I morgon är det fredag och ja då händer det grejjer kan jag säga! Jag och Marie ska åka på stan och shoppa kläder, jag ska köpa en hel del saker från Clinique: facial soap, Clarifying Lotion 2, all about eyes, dagkräm och nattkräm :) Sen ska vi på Kvantum och handla lite grejjer så vi kan göra lite plockmat och sen självklart bollis! Köpa sig lite vin och skumpa. Tror verkligen att det kommer att bli en rolig kväll! Jag ser fram emot det. Sen så måste jag locka mitt jävla hår och jag vette fan hur jag ska lyckas med det, det brukar vara svårlockat... hmm.
Känns verkligen bra att ha dom här tjejerna i min studiegrupp. JAG TRIVS!

Sen på lördag e det styrelsemöte med AWP. Och det e så mycket vi ska prata om. Dagordningen är inte kort om jag säger så. Måste fan komma ihåg att skriva ut den i morgon hos mamma o pappa. Ska maila över den direkt!

Ska försöka lägga in mina bilder från telefonen oxå nu)=) Kanske slänger upp en bild eller två på en stund.

Nu ska jag glutta lite TV och sen blir det att gräva ner näsan i böckerna igen. Hujja.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som du kommer få en mkt trevlig fredag! :-) Själv håller jag nog på bli sjuk, får se hur det känns imorgon. Blir jag inte sjuk ska jag med och jaga under helgen.

2009-09-24 @ 20:02:32
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0