Sängdags

Snart ska jag lägga mej och se en film=) Det e jag och Jack ikväll så det blir att mysa med en hårig karl i natt. Men han ger värme och är så go. Jack har fått två långprommisar idag så han e då nöjd och belåten. Själv e jag slö som fan och sitter här och filosoferar. Livet kan vara rätt härligt ibland.
Det e så mkt som händer just nu i mitt liv. Och det är mycket som är spännande.
Kan berätta mer sen då allt är klart, men det kan ta ett tag.

I morgon är det skola som vanligt och vi ska ha redovisning. Sen på kvällen ska jag på Afro Power. Dessutom får vi veta mer i morgon:)


Nu ska jag glutta TV och i natt kommer jag att sova som en liten prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du sov som en prinsessa :-) det gjorde inte jag, sov ganska dåligt då jag hann blir övertrött efter gårdagen då det var full rulle hela dan samt att jag var hemma sent på kvällen. Ha en bra dag! Kram

2009-09-15 @ 11:54:24
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Titti

Tack babe:)

2009-09-15 @ 18:00:22
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0