Onsdag

Sådär ja, då har jag iaf tagit ut 5 citat till musiken i morgon. Ska skriva lite till dom senare. Det är en del att plugga men jag väljer att ta en liten paus nu. Sen måste jag även börja läsa till litteraturseminariet nästa vecka. Blä. Jag känner mej inte alls särskillt taggad måste jag säga. Sitter och kollar på världens sämsta film. Eagle v.s Shark tror jag skiten heter. Ska byta kanal. Glutta lite Cartoon Network:)

Måste ta mej en dusch före visningen av huset oxå, så man e lite fräsch. Har städat på morgonen så det känns som skönt att jag har hunnit med så mycket idag. Känner mej dessutom bättre idag=) Så jag hoppas att jag är på bättringsvägen.

Nu ska jag ta och plugga vidare och sen blir det att käka en gröt till lunch. Har en massa måsten idag och en massa samtal att ringa. Trevligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0