BAJS!!

Eller kanske man ska börja använda Kissie som svordom? KISSIE!!!!!! Jag hinner inte ta mig upp på stan för att köpa leggins! Ingen har tid att haka på och ensam orkar jag fan inte traska på stan.
Ajja får ha ett par som hunden har släpat runt på, dammiga och jävliga! Hinner inte tvätta heller ju.

I morgon ska jag iaf till Luleå och se Innebandy och shoppa lite. Så då fan ska jag handla!

Nä nu ska jag ta en dusch, har varit på Afro Power och jag har även solat lite idag med=) Sen blir det sängläge en stund. Vila på sushin lite hehe=) SVINJÄVLA GOD SUSHI!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig pratstund igår :-) Hoppas vi får tillfälle att ses snart!! Ha en trevlig helg! Kram

2009-09-05 @ 09:05:37
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0