Äntligen helj

Har haft en tuff dag i skolan idag. Vi gjorde klart redovisningen som vi ska ha på tisdag och sen så var jag så himla trött. Det känns som att jag håller på att bli sjuk nu. Hoppas att jag slipper bli sjuk.
Ikväll blir det iaf. att bara ligga i soffan och mysa. Jag är så himla trött.
Jag är sjukt sugen på ett glas rött. Himlarns sugen måste jag säga. Fan oxå. Jag funderar starkt på att skita i den här dieten i morgon och dricka ett gals vin eller två. Nåt kul måste jag väl ha då jag sitter ensam hemma?
Fast jag bör avstå. Så jag gör nog det.

Nu ska jag glo TV som vanligt och dricka lite te så att jag blir bättre. Känner av i halsen och är hängig som tusan. Fick avboka Afron idag och det kändes hemskt. Huu. Det är sååå synd om mig!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej..=) tack för komentaren..=) vi bor uppe i kalix.. själv då?

2009-09-11 @ 19:06:32
URL: http://sandraettefjord.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo jag får väl skylla lite på dig ;) Men det är fan kul påminner lite om sims på ngt sätt

2009-09-11 @ 20:25:42
URL: http://annicaisola.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå,, ja vi har börja dra lite smått me våra hundar bildäck¨å så men nå mera har de inte vart. har inte så mycket kundskap om just wp ja har ju mäst hållt på me lydnad mm..

2009-09-11 @ 21:25:32
Postat av: Annica

Ja alltså man gör ju inte så jättemkt mer än att så och utöka o håva in pengar men de är som ändå kul på ngt sätt ;)

2009-09-11 @ 22:13:42
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0