Torsdag idag...

Har precis kommit hem från min VFU och ska sätta igång att plugga. Har inte så mycket tid på mej, men jag kände att jag var tvungen att blogga lite.

Ikväll är det WPträning och det ser jag verkligen fram emot, så himla trevligt väder ute. Hoppas att Troja e lika pepp som hon brukar. Man märker verkligen att hon tycker att det är roligt och det är något som jag verkligen har jobbat på med henne. Alltid kul att se goda resultat. Det är en hel det att ordna med nu fram till funpullen. Och jag hoppas verkligen att llite folk kommer upp och kikar och kör lite samträning med oss. Det e ju alltid bra att få utbyta kunskaper med duktigt folk. Så det ser jag fram emot, bara dom nu kan komma.

Har inte så jätte mycket kvar att plugga så det ska nog flyta på. Sen ikväll ska jag ta mej en lång skön dusch och fixa mej lite. Jag känner att jag inte riktigt haft tid för att piffa mej och sånt. Skönt att vara lodis ibland oxå såklart men jag mår bäst då jag hinner sköta om mig själv på bästa sätt.

Nu i heljen är det en massa hustitter som vi ska på. Så det ska bli spännande, men åter igen så fick man bli nå jävulst besviken. Drömhus nr 2 hade fuktskador som FAN, så det e bara att glömma. Åh. Det känns så surt för den där tomten tycker jag så enormt mycket om. Visst det är inte allt, men jag tycker att det är viktigt att tomten är fin oxå, stor eller liten spelar väl inte så stor roll egentligen, men den ska faktiskt hels vara stor. Om jag ska kunna göra det jag vill i framtiden så krävs det ju en stor tomt, men inte fan köper jag ett mögelhus med fukt över allt, no way! För mycket att arbeta med. Så är det.

Jack är hos sin söta farfar idag eftersom att vi varit borta jag och älsk. Men älsklingen hämtar honom då han slutat jobbet. Det är så oerhört tomt här hemma utan honom. Längtar till heljen då vi kan ta långa härliga skogspromenader. Har inte kunnat göra det pga. hans tassar. Jävla skit tassar. Ska bli så skönt att äntligen få åka till veterinären. Jag hoppas att det går bra. Men han har sluppit tratten nu, för han har slutat av med att slicka så vi får se vad dom säger. Jag tror att det bara behövs smörjas lite med salva eftersom att han har blivit torr. Säkerligen något mer oxå, jag e ju ingen veterinär. Men jag tror att det kommer att bli bättre.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet, och jag hade behövt städa! Mamma o pappa kommer ju på lördag och ska ta en fika med oss, om dom hinner. Så det skulle som vara trevligast att bjuda hem dom till ett nystädat hem.

Slänger in en liten bild på min guldklimp.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni hittar ett bra hus snart som har stor fin tomt m.m. Vi måste ses snart! :-)

2009-10-15 @ 21:06:02
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han är ju såååå fin! ;)

2009-10-16 @ 07:51:11
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0