Skön lördag

Igår var Titti här och tog några glas vin med mej och åt en mysig middag. Vi åt västerbottenpaj med räkröra och kräftstjärtar! Det var super mumsigt och vi surrade på och hade jätte trevligt. Kikade lite Idol och ringde och röstade, det var nog vinet som röstade mest tror jag HAHA. Men kul hade vi. Tyvärr blev jag lite trött där fram mot 12 hoho. Men det var jätte mysigt, älskar min Titti=)

Idag sov vi ut ordentligt, klev upp 10:25 och drog på oss kläderna, åkte iväg med Jack till skogen direkt. Vi var ute och knatade och myste på i solen. Jätte mysigt var det och sen fick Jack leta oss i skogen oxå, han tycker att de e så himla kul. Efter det så var det lunch, vi gjortde varma mackor och myste på hemma. Städade och så lagade jag lunch åt älskling till i morgon. Sen var det dags att träna Troja. Hon var jätte duktig! Vi körde vagn, 750 kg och hon drog på som en lite ångvält. Men jag måste hjälpa henne lite med tekniken fortfarande, för då det blir tungt så vill hon gärna upp istället för att söka sig nedåt. Vi får se hur det går på tävlingen, just nu så ser jag det bara som träning eftersom att det är det vi behöver, träna! Men jag får ligga i lite mer och träna henne.

Hemmet är iaf skinande rent efter städningen idag, så jag sitter här och myser och kikar lite TV. Men jag ska plugga lite oxå. Måste ju tyvärr göra det, varesig jag vill eller ej. *suck*

I morgon är det möte med medlemmarna för att gå igenom lite planer och tävlingsregler osv. Jag måste komma ihåg att beställa priserna på Måndag. Jag måste bara komma ihåg det. Kanske det är dags för mig att börja skriva listor? Fast det känns lite overkill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0