Scary!

Jag och älsk har ju sparat undan lite slantar den här månaden för att vi vill göra om köket och sådär. Och idag sitter jag och ser tv då det knackar på dörren. Jävla Jehovas e ju den första tanken man får. Men det var en trevlig karl och en dam som stod bakom dörren. Dom ville sälja..... KÖK! Så dom fick komma in och kika lite på vårat hemska kök och de pratade lite om vad vi kunde förändra osv. men eftersom att johan inte var hemma så skulle de återkomma på torsdag! Så då ska vi få en offert och så ska vi få se på lite olika prover osv. Det ska bli kul! Lite läskigt sådär då man precis lagt undan pengar för att köpa sig ett kök och så dyker dom upp.
Kändes lite skumt sådär. Men va fan, det e gratis och kanske köper vi ett kök av dem, vem vet?
Vi vet ju vad vi vill ha, ett ljust kök med vit bänkskiva helst och lite lantlig stil. Det ska bli kul att se vad det blir för pris med dom här. Det ska tydligen vara en finsk tillverkare.


HAHA ser BTW på Färjan. Vilka jävla nissar det är som åker på den där stora bååten haha. Dom sjunger kareoke och har övat in moves och allt. Ja jisses. Jag säger då det, UNDERHÅLLNING. Inget vidare bra program så kanske, men det händer mycke kul på färjan. Förra avsnittet med två speciella grabbar var väl ändå hur kul som helst. Jag kanske skulle joina dom och bli ett fan av MUMIN! HAHA

Nu ska jag fortsätta med pluggandet och sen ska jag faktiskt terrorisera Erica så att vi kan gå igenom vad vi måste göra på onsdag inför tävlingen. Hujja, här är det mycket att göra. Jycken har fått sin beskärda del i morse så han har mest slappat idag. I morgon e det skola, men jag har tjyvstartat så det går nog fort i morgon.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med nytt kök!! Det ska vi också fixa här i huset men det blir om nåt/några år :-)

2009-10-26 @ 21:13:19
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: förlåt för det sena svaret men jag har inte hunnit svara på kommentarer :).

Med mig är det bra! Hur är det med dig då?

Hoppas allt är bra :)

Haft en bra helg?

KRAM

2009-10-26 @ 21:19:23
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej..brukar va in å kika här mellan varven...dom där som är å knackar ang kök har vart lite överallt i boden,men man ska inte köpa av dom,för de har stått om dom i tidningen.man sätter in pengar åt dom men får inget kök.

2009-10-27 @ 06:48:58
Postat av: Lisa Ga

Okej det är bra att veta. Ska säga det då dom dyker upp. Vem är du? Om du är in och läser så skulle det vara trevligt att veta vem du är=)

2009-10-27 @ 12:15:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Annica



Jo den som brukar vara in å läsa ska du lyssna på!

Det är jättemånga som blivit blåsta av några som knackar på och lovar guld och gröna skogar och sedan blir det ingenting av det. Rekommenderar att lägga ut en slant extra och verkligen ta in ngn seriös ;)

2009-10-27 @ 17:50:51
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0