Donat och grejjat

Idag har jag, Erica och Nathalie donat på med lite inför tävlingarna på lördag. Jag tycker då att det blev himla fint, kul att fixa lite=) Har en del kvar men det ska hinnas med iaf.
En tråkig nyhet är att Indra är halt så självklart så tävlar Nathalie med Troja. Hoppas det går bra för dom, det tror jag nog att det ska göra:) Jag kanske kommer att tävla med Freja, så det ska bli spännande och se. Men vi får se i veckan nu då. Ska prova träna henne lite sen ser vi hur det går med det. Vi måste ju kolla om det funkar att samarbeta. Jag brukar vara bra på att peppa tjejjen men vi får se helt enkelt.
Jag hade då sett fram emot att få tävla iaf. så hoppas jag kan tävla Freja.

Har hostat som fan idag. Torrhosta. Inge vidare kan jag säga. Men jag har pratat med min VFUlärare och nu känns allt mycket bättre. I morgon är det skola och jag vet inte riktigt vad jag ska säga på det där mötet. Får komma på nåt riktigt bra iaf. Sen blir det att plugga lite med gruppen så att vi får saker och ting klara. Ska nog göra bilduppgiften i morgon då jag kommer hem. Så att jag slipper ha det över mej.
Sen måste jag även påbörja mitt arbete utifrån VFUn. Och göra min förbannade dockteater, men det hinner jag nu då tävlingen och det börjar vara över.

Nu ska jag föra över lite pengar till mitt konto. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0