AWP

Snart är det träning med AWPgänget. Jack har fått en ordentlig promenad idag så han är helt utslagen som vanligt. Tror att vi bara tar kortare och lugnare promenader nu ett tag. I morgon ska vi köra lite lydnad så det blir kul. Idag är jag handler på Freja. Får se hur det går med det, ska bli intressant. Ska träna henne innan de andra kommer så att jag och Erica kan ge full fokus på de som kommer och tränar. Alla kommer att träna samma sak idag så egentligen kanske inte jag och Erica behövs så mycket. Hundarna skall nöta startkommando och lattja mest idag. Det är många nya och för de som ska tävla så är det bra att låta vagnen vara nu. Hundarna skall få lite DW idag och som sagt mest ha kull.

Jag skulle ju käka innan träningen. HAPP! Johan hade käkat upp plättarna och jag hade anpassat min tid efter att enbart hinna steka lite plättar. Men jag gråter inte, jag köper mej en god korv på Shell istället. MUMS.
Så nu ska jag klä på mej, slita på Jack tratten och invänta Teres. Jacks tassar börjar äntligen bli bra, men tratten är på för att förhindra att dumhund är där igen. Det ska bli helt 100% bra innan han slipper tratten. Fast den har han ju bara på då vi inte är hemma och på natten, så han behöver inte ha den så mycket.

Skriver mer i bloggen sen då jag kommer hem. Ska inte bli allt för sent hoppas jag. Och gulliga Teres som kör mej idag, TACK! Guld värt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas det går bra på träningen :-) Jag kan tyvärr inte komma på lördag då vi är bjudna till min mamma & bonuspappa. Kram

2009-10-27 @ 20:03:14
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me

..

2009-11-10 @ 18:43:18
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/
Postat av: secretstyle

hej! jag har startat en ny blogg som mestadels kommer handla om fashion & modeller, men kommer aldrig bli någon vanlig "modeblogg" skulle vara kul med lite besökare, intresse och feedback!:)

http://secretstyle.blogg.se

2009-11-11 @ 19:02:51
URL: http://secretstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0