Torsdag- WPträning

Oj så skönt jag har sovit! Trots att jag hade bettskenan i natt. Och jag har vaknat, UTAN, huvudvärk. Så himla skönt. Det blev en powerwalk med Jack i morse, ca 40 min. Det var hyfsat skönt ute, men lite småkallt om händerna. Jag måste ta och köpa mej ett par vantar.

I kväll är det WPträning med gänget. Ska bli kul om många kommer, men det ser ut som att det blir ett gäng så det bådar gott. Vissa jobbar ju och sådär så då kan det vara svårt att hitta luckor för träning. Jag vet inte om jag ska träna Troja idag, ska kolla med Nathalie. Om vi är många så kanske det inte går. Vi får la se.

Ligger här i sängen och fryser, har vädrat lägenheten och ska sätta igång med städningen lite senare. Måste käka frukost/lunch. Kom precis på att jag inte ätit något, men jag e som inte hungrig? Jag tycker det är konstigt, ibland e man jätte hungrig hela tiden och ibland är man inte alls hungrig över huvud taget. Skumt.

Nu ska jag ta och glutta lite film. Sen käka och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0