Tisdag- Lycklig!

Idag är jag lycklig! Har fått ett superbra besked angående huset, så nu e jag riktigt glad. Oh! Det ska bli så mysit!
Har städat hela lägenheten idag och det luktar gott här hemma nu)=) Sen har jag tvättat två tvättar och hängt upp det och vikt ihop den andra skiten. Jag har värsta mycket energi idag! Det är bra då jag ska på afro ikväll och rocka loss... eller vad man nu ska säga. Tror jag tar och går dit lite tidigare och sen så kör jag lite i gymmet innan så jag blir varm i kroppen. Det e alltid så förbaskat mycket folk på Afron. Så störigt mycke folk, man får så dåligt med plats.
Glömde att boka in mej på core-träningen som är efteråt idag. Ska boka in mej nästa gång iaf. 30 min core går ju så himla snabbt så det kan man likväl träna då man ändå är där.

Har pluggat lite idag oxå. Läst igenom ****** jätte fina arbete. En riktigt duktig tjej! Man blir lite ororlig över det man själv har gjort då man läser något såhär bra. Jag börjar tvivla på mej själv.

Ikväll har gänget WPträning med Erica. Hoppas att alla har det bra och att det blir framsteg. Jag ska klura lite på vad vi ska göra på torsdag. Tror att vi ska ta oss en promenad allihopen. Kan behövas. Men blir vi alla så måste vi ta med lite däck den här gången. Kättingarna börjar ta slut om man kan säga så, så det blir att köpa in nya.

Nu ska jag ta och klä på mej lite varmare kläder, har redan dragit på mej träningskläderna och känner att jag fryser lite. Sen ska jag ta en huvduvärkstablett. Jag måste börja använda bettskenan igen för nu har jag problem med huvudvärken igen. Har haft så nu i två dagar och jag har det HELA dagen. Orkar inte med det. Så drygt.

Jack har fått en längre prom i morse och sen en kort vid lunch. Han ligger och sussar nu och snart ska han och husse till sandtaget. Älsklingen har ju fått knät ur led och sen tillbaka. Så han får linda benet och kan inte gå så bra på det. Men sandtaget passar Jack perfekt idag. Han har så mycket energi, det är så tråkigt väder ute så det blir faktiskt inte så många långisar. Varken jag heller hund gillar det. Kan inte snön komma tillbaka?!

Hoppas alla haft en trevlig dag och får en underbar kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0