Måndag- Kursuppgift 1

är nu avklarad! YES! Det känns skönt som fan. Ska lämna in den senare. Måste bara ta ett break innan jag läser igenom det och skickar in. Iofs så e det bara en kamrat som ska läsa det och ingen lärare, men man vill ju inte framstå som en idiot inför sina klasskamrater heller så jag vill läsa igenom den först. Nu har jag fem uppgifter kvar. Och vissa är simpla men andra är GIGANTISKA. Men det ska nog gå, jag får plugga klart bilduppgiften i morgon så jag slipper den stora biten.

Vi har inte hört något om huset än och det är nervöst som fan. Hoppas hoppa hoppas! Jag har ju dumt nog redan planerat var möblerna ska stå och vad som behövs köpas och vad som ska sättas upp och vad som ska öppnas upp. Allt e ju liksom klart. Jag vet var varje liten pinal ska stå. Kan dom inte bara ringa och säga att det är vårt? Ska det behöva vara så svårt, va faon! Hujja...

Sitter och tittar på tv och jag tycker reklamen för barncancerfonden är så hemsk. Den tomma platsen, där ett barn skulle ha suttit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0