Fredag- träning och sushi

Har kommit hem från gymmet, duschat och satt mej i soffan. Är helt slut i hela kroppen men det är skönt! En sak som jag kan konstatera redan nu är att det finns fan bra med muskler under det mjuka Haha. Jag kommer att få träningsvärk som faaan i armar, mage och ben. Då känns det att man kommer nån stans hehe.
I morgon ska vi åka till Skellefteå, måste ringa och fråga om vi kan ta med hunden, annars blir det som knepit. Mamma o pappa sa att dom kunde va hundvakt om vi inte fick nån annan, men dom skulle ju och handla julklappar så jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Och sen har jag för mig att Anna e hundrädd som fasen, så jag måste kolla upp det.

Ikväll bär det av till Annica=) Ska hälsa på henne för första gången! Herre gud, jag har inte sett hur kvinnan bor! Så det blir att åka dit vid 20:00 och vi pratade om att käka sushi. Nu e ju saken den att jag inte alls e sugen på sushi i detta nu, men det kan ju komma att ändras.

Planerna för dagen är iaf att chilla en stund nu och sen sätta igång och plugga! Har en bilduppgift jag ska göra klart och sen i veckan så är det läsning av en hel drös böcker som gäller! Det skulle vara så skönt om jag verkligen blev klar med bilduppgiften, för då har jag bara två saker kvar. Ett lässeminarie och en skrivuppgift. Lässeminariet berör det som vi ska ha med i skrivuppgiften så jag tänkte göra dem parallelt.


Missar WPträningen på söndag:( Så himla tråkigt eftersom att vi planerat att åka till pagla och ha värsta mys. Men men, jag ska ju åka och hälsa på bror och hans familj och det är alltid jätte trevligt! Jag tycker om att vara där. Synd att min andra bror bor så förbaskat långt bort, har inte råd att åka till Sthlm nu då vi ska flytta till hus och sånna saker.

Det var visning av våran lägenhet igår! Och det ligger ett fjuttigt bud på 140 000:- nu, men det är två visningar kvar inbokade just nu så jag hoppas och ber till gudarna att det blir ett högre bud! Inte under 170 000:- går vi, no way! Den ligger ute för 195 000:- och det hade ju varit så underbart bra om man kunnat få det priset. Skriva av andra lån eller köpa nytt matbord och soffa till huset. Vi ska ju fixa badrummet oxå. Lilltoan. Så pengarna behövs verkligen.

Nä nu ska jag surfa lite, gosa med jycken och sen plugga klart den där förbaskade bilduppgiften!

Hoppas att alla får en härlig dag, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0