Artikeln i NSD

Var in och kikade på kommentarerna... Det var ju ett tag sedan artikeln blev tryckt så jag tänkte ta mig en titt på vad som skrivits sen jag var in senast.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4980155#fank4981077

Nu undrar jag vem Peter G är? Det är för mig en gåta. Han sitter där som en liten viktigpetter och skriver en massa dynga som han inte ens har begrepp för. Det lyser igenom av okunskap.. Djurplågeri då hundarna drar hundratals kilo. Ja då skulle han bara veta att det finns som som drar flera ton! *oooopss*
Sen att hundarnas ligament skulle slitas ut och att det leder till ryggskador och bladi blah, det är ren bull. Finns inget dokumenterat på att WP skulle bidra med några skador, okej, det utesluter inget men det finns inga belägg för hans svammel. Sen så stör jag mej ännu mer på Peter G då han påstår att ALLA veterinärer är emot sporten. Har han ens varit i kontakt med en veterinär som medverkat på tävling? I våran grupp blev en person starkt rekomenderad att använda sig av WPn som rehabilitering av ett korsband som nästan varit av. Självklart skulle hunden vila först och så men sen skulle hon börja dra lätta för att bygga upp bra med muskler.

Peter G- han är dagens pucko, ett riktigt rikspucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0