Tacoos!

Idag har jag och älsklingen varit ute med jack och prommat en timme. Jack fick gå lös och han skötte sig kanon, som vanligt! Han springer inte långt bort och han kommer hur bra som helst på inkallningen=) Han e så duktig min lilla kille.

Efter det drog vi till mamma o pappa i sävast och tvätta nybilen, den e ju så snygg så vi måste hålla den ren och frääch=) Efter en kort fika där, drog vi in till stan och köpte oss lite glass, mums mums.

Vi var ju och shoppade loss på IKEA och växtriket igår... nu är hemmet skit snyggt! Så det blir att städa lite nästa vecka... eller snarare stor städa nästa vecka och rensa och dona på. Ska införskaffa en blomma till ballisen sen oxå. Och så ska det göras lite snyggt där ute=)

Nu ligger jack här i sängen och snarkar gott, jag och älskling ska äta tacos ute på ballisen och sen blir det att ta en lång tur med bilen ikväll. Vi ska ha en riktigt mysig helj har vi bestämt och hittills har det varit en helt underbar sådan!

Hoppas alla har det bra, för det har jag! I morgon väntar det SOL SOL SOL och jag ska sola och sen ska vi till mamma o pappa och grilla. Käka gomiddag=)

PUSS och KRAM

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter verkligen som en toppenhelg för er :-) idag har vi verkligen SOMMAR!!! :-) Så himla skönt ute. Kram

2009-05-30 @ 20:27:46
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Lisa

Låter som nu haft en bra dag, underbart! :) Hoppas på en lika bra dag idag :)

2009-05-31 @ 08:14:11
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0