SOL!

Okej, hinner blogga innan jobbet=)

Första soldagen idag, alltså dagen som jag sitter och steker fläsk. 2-3 timmar har jag suttit, pluggat och läst och solat på ballisen. Älsklingen kom hem och såg helt chockad ut, "fan va bruuun du är! Har du anv brun utan sol?!"
Jag gick in och kikade och JA JISSES! Jag har redan blivit brun. Men brunare ska jag bli. Har bara solat framsida idag så i morgon e det baksida;) hur jag nu ska lyckas med det får vi la se haha.

Gick nästan en timme med Jack i morse, han njöt gott av promenaden i solen:) Det e så skönt att ha en hund som älskar solen, jack har solat med mej på ballisen, men han har självklart gått in då han blivit varm... mysit att ha sällskap iaf. och att man inte behöver vara rädd för att hunden ska svimma av värme.


Nu ska jag kissa jycken och sen ska jag packa jobbväskan och trampa iväg på hojjen=)

Hoppas alla har en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken tur du har som blir brun så fort :-) jag är knallröd och måste ha långärmat nu :-/ Hur var resan??? :-)

2009-05-18 @ 16:43:45
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ingela

Haha ja då förstår jag att du har haft det jättebra där :-) Kuuul att du fått kontakt med en uppfödare, spännande att se vad som blir nästa år då :-)

2009-05-19 @ 07:49:50
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Bob Malin

Hallo. Allt bra här :) Vovven mår bättre nu efter diverse skador och akuta besök till veten. Måste dock börja med lite hårdträning nu, tonåring som hon är. Lyssnar mest när hon själv vill. Sj då, med allt? :)

2009-05-19 @ 08:42:20
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0