Äntligen Hemma

Efter en lång arbetsdag är jag äntligen hemma=) Det gick bra på jobbet faktiskt, 2 order smällde jag in, och ingen var återkomst så jag e sjukt nöjd med dagen. Hade dock kunnat ta en till men kunden ville bara inte, trots att han skulle tjäna på det. Ajja, hans förlust på 1500:-

Efter att ha sjussat hem Titti och Henrik så åkte jag och älsklingen ut med jycken och gick en lång promenad, skit härlit!
Sen då vi kom hem tröck vi i oss några mackor rostat bröd med ost och marmelad, onyttigt som fan, men man äter det så sällan. Till drack vi en god kopp te=)
Nu ska vi se Rainman och sussilulla, för i morgon ska jag upp tidigt och gå en promenad med Helen, vi ska ut och gå milen med Jack=) 7.30 startar vi så det blir att he sig upp vid 7 om man ska he sig ut.

På lördag blir det IKEA med Titti och Henrik! Ska bli skit skoj=) Ska köpa lite småplock till lägenheten bara så det e inge stora saker som ska inhandlas, men nu ska det bli mysigt här hemma iaf=) Jag och älskling får mäta köket innan vi åker så vi vet vad det kommer att kosta. Vårat hem kommer att bli så fint! Vi kommer nog inte vilja flytta haha.

Nä nu e filmen igång och älsklingen väntar.

Sov så gott allihopen!

Kommentarer
Postat av: Titti

Naaaaaaaaaaaaaajs heting ;)



Oooh va kul med IKEA på löööörrrddaaa :D



love you hun

2009-05-25 @ 00:21:33
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad hurtig du är :-) fast det är jag med och det är så skönt! :-)

2009-05-25 @ 08:57:56
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0