*pust*

Idag har det varit mkt. jag fick extraplugg idag så det blev ingen promenad med Titti :(
Förlåt gumman, jag ville verkligen ses ikväll...det suger som fan att behöva göra dig besviken. Jag önskar verkligen att jag hade haft tiden, men det e körigt just nu.
Har precis blivit klar med allt och e helt slut.
Idag e jag skit trött. Jag känner mej helt utpumpad.
Och i morgon blir det att kliva upp Xtra tidigt för att hinna med en timmes promenad med Jack, fan så jobbigt. Men måste man så måste man.
I morgon blir det ännu mera plugg, jag fattar inte hur jag ens orkar egentligen. Men jag ska fortsätta plugga så länge som jag har energin och måste få saker gjorda, sen kommer jag att ha en massa tid för mina vänner igen. Hatar att inte ha tiden. Det gör att jag känner mej som en dålig kompis. Men ni som känner mej vet att jag tycker om er massor!

I morgon blir farsgubben 60 bast. Söta snälla underbara pappa. Grattis till honom! Det blir ingen present, den får jag ge honom på onsdag då jag har pengar... hur fan jag ska ha råd med det vette fan?!

Har beställt hundmat åt jack nu iaf. så nu e det fixat.

Nu ska jag åka hem och snabbrasta jack, sen blir det sängen och en huvudvärkstablett skulle sitta jävlit fint just nu.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kikar in och hoppas allt är bra! :-) Kram

2009-03-25 @ 19:21:12
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0