Hunderi!

Det har blivit en hel del hunderi senaste tiden. Skit kul!
Jack har fått springa lös och vi har tränat lite lydnad faktiskt=) Känns skönt att börja komma igen.
Idag blir det dock inte mkt hunderi, fy fan så jag har att plugga. Det kommer att ta hela dagen :(
Men men, sen kommer jag äntligen att ha tid över, det ska jag ta vara på!

Haha söt kom hem från träningen igår med ett skadat fejs! Han hade haft oturen att stå bakom en drummel så han hade fått klubban rätt över läpp och näsa. Aj aj aj. Men han blev som lite söt tycker jag haha. Sen har han nästan lite blåöga oxå efter att han fick en slang nära ögat på jobbet. Snacka om otursdag för söt!


Nu ska jag ut med Jack och sen e det bara börja plugga. Hoppas att hinna med lite DW med Jack ikväll=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja hon växer min lilla tjej :-) Härligt att det är så bra med Jack nu!! :-)

2009-03-12 @ 15:10:27
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0