FREDAG!

Det blev gröt till frulle idag så dagen startade bra!
Hela dagen har fortsatt vara bra, slutade vid halv fem och sen bar det av hemmåt och lagade våfflor med älsklingen=) MUMS!
Ikväll blir det fredagsmys och en längre promenad med jycken:) Jag ska lägga mej och vila en stund och sen ska det pluggas klart oxå=) Det känns som bra.

Livet känns så jävla bra just nu, självklart kan det bli bättre, önskar det, men jag mår bra!

Ska börja träna nu nästa vecka oxå, nu ska jag komma i form inför sommaren. Kan inte gå omkring och vara så rund haha:)

Fattig e jag dock och lika fattig kommer jag vara nästa månad.

Blir ett kort inlägg, jack ligger och sussar på min arm så det e svårt att skriva.

Kommentarer
Postat av: titti

Hahahaha jaa vet det tänkte ja också på då ja publicerat det :D haha hur är det med dig då gumman?=) Puss!

2009-03-21 @ 10:46:51
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är bilden fin på Tarro som jag skickade till Kuriren :-) nu är han inte vacker för han fäller massor så han ser ut som en rugguggla eller nåt!! :-D Hoppas ni har en kul och bra helg! Kram

2009-03-21 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0