VARMT!

Jisses Amalia vad varmt det är!
Sitter inne helt näck och håller på att svettas ihjäl!
Hojja hojja, hur ska man kunna sova?

Det gick kanonbra på jobbet idag så jag är som nöjd med dagen:)
Allt verkar flyta på bra nu. Medicinen gör jack bättre och bättre och han har varit pigg och alert!
Känns skönt att han mår bättre, men jag kommer nog att göra en koll på honom iaf. jag tycker
det är viktigt.

Nu ska jag snart krypa i säng med ett glas Oboy och en macka med salami på. MUMS!
Sen ska jag se Paris Hilton BFF och Morden i Midsomer. 
Jag e på bra humör ikväll.

I morgon är det alder som gäller med Titti och Henrik, har köpt med mig nektariner och körsbär att käka och sen blev det en korsordstidning oxå. Sliter säkert med mej en bra bok med. Sen blir det att möta upp Erica hos hennes mamma, om hon e kvar där då jag kommer hem:)

Nu blev det att lira NHL med älskling, sen sängen hehe

Sov så gott i varmen gott folk... Man ska inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur går det på jobbet? Vad får du göra nu då? :)

2009-07-01 @ 07:39:44
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kunde verkligen inte soa igår, det var så äckligt varmt... Mycket bättre nu, har dörren öppen och det fläktar lite grann. Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-01 @ 08:40:12
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0