Träning

Hojja.. är helt slut! Klev upp vid 10 och drog iväg till Step In, körde lite kondition i 30 min och sen var det magen och benen som fick sej en redig omgång hehe. Känner redan av i rumpan och det kommer fan bli tungt  att träna i morgon, men i morgon blir det rygg och armar, samt lite kondition. Så varannan dag ska jag köra lite olika muskelgrupper och kondition. Jag kommer att träna mån-torsdag och på lördagarna så kommer jag att köra Afro Power Dance. =) Tror det är ett hyfsat bra upplägg faktiskt.

Jack får även han sin beskärda del av träning. Både fysiskt och psykiskt. Igår körde vi lydnad och även lite "agility". Jack var fan i mej på G kan jag säga! Nästan för mycket på G! Haha men han fick kuta av sig första varvet och sen blev han bättre och bättre. Sista varvet vi körde satt som smäck! Han e en grym agility hund. Ska köpa mig lite hinder i sommar som jag kan ha hos mamma o pappa=) Köpa en tunnel och ett däckhinder och lite sånt. Sen får man väl bygga lite saker oxå haha. Fast jag vet inte hur pepp mamma o pappa är på att ha en full agilitybana på gården? Jag vill ha HUS!
Lydnaden gick oxå svinbra, körde lite läggande och ställande och det satt hyfsat bra, lite finslipning på det bara. Han lägger sig så jäääävla sakta! Ajja, det får vi träna mer på. Ska be K om lite tips, hon har så förbannat bra tips!

Ska snart jobba, men först spela lite mer TVspel med älsklingen. Har köpt Lejonkunden så det ska nötas hehe!

Min älskling är så sjukt underbar och livet är så jävla kanon just nu! Ingenting kan stoppa mej! Till och med jobbet gick kanonbra förra veckan, så jag är nööööjd.

Puss o Kram på alla fina människor
Och bajs på er andra underbara!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul och härligt med träning för både hund och matte! :-)

2009-06-08 @ 20:03:11
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Lisa

Afro är ju skitkul!! :)

2009-06-08 @ 22:19:36
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Annica

Tips för hindrena är klart rusta. Alt hööks, dock är det dyrare på hööks.

Köpte mina på rusta och är nöjd.

2009-06-11 @ 22:29:03
URL: http://annicaisola.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo jag är en stolt faster ;D han är ett riktigt charmtroll, och han älskar musik. Han ler, skrattar och lyssnar intensivt när man sjunger/spelar musik för honom.

2009-06-14 @ 22:29:37
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0