Natti natti

Sitter och nattugglar här vid datorn och surrar med min lilla lover Titti ;)
Är hyfsat trött så jag ska bege mig mot sovrummet. Älskling jobbar natt så det känns lite tomt här hemma.
I morgon börjar jag med lite nya grejjor hehe.. Inte nu sånna grejjor men.. ja mat. Ny mat. Känns som bra!
Ska upp och köra lite Aerobic Striptease på morgonen innan jag rastar jycken och beger mig mot gymmet.
Jag känner mig hyfsat peppad. Jag vet att jag kommer att få se fin fina resultat. Nu ska allt fläsk bort.- Jag vet, jag har sagt det förr. Men om jag nu bara kan hålla mig frisk så kommer jag att kunna fortsätta gymma och må bra som jag gjorde tidigare.

Nu blir det att krypa ner i sängen och längta efter älskling, tycker inte om då han e borta såhär på nätterna. Ajja han kommer ju hem i morgon=)

Längtar tills på torsdag, party med en massa sköna människor. I like it ALOT!



Lägger upp en bild på jycken, han gör mig lyckligast i hela världen. Just nu snarkar han som en björn och jag älskar att höra honom snarka.. Det är helt enkelt underbart. Min lilla jycke! Tyvärr så måste jag påpeka att Nalle inte mår så bra, ögonen har försvunnit och en del av innanmätet... Men jag tror han lever ett tag till? Dock inte lika fluffig och fin som på bilden. Men det är jyckens favorit så vad gör man;)



Sov gott


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas vi ses på Boden Alive i helgen :-) ska nog dit både fredag & lördag. Kram

2009-06-24 @ 09:43:46
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: TITTI

HAAAA HAAA HAAAA SÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖT JACK ÄR DÄR PÅ SISTA BILDEN :D HA HA HA :D Underbar hund dedär! Tack för en super helg vännen! puss

2009-06-28 @ 18:29:20
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha visst är han stilig! Jag gillar hans sovstil;)

Jack e helt underbar, det har du helt rätt i, men kanske du tycker det eftersom att han och Sigge spelar i samma liga haha

2009-06-30 @ 13:46:54
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0