Trötter

Idag e jag riktit seg och trött. Det blev inget sol och bad för oss idag, det är visserligen varmt och man kan säkert få lite sol, men ingen av oss kände någon ork att åka till stranden. Vi har blivit lite bortskämda med solen tror jag hehe. Saknar den faktiskt, även om jag klagat på varmen i natt. Har haft svårt att sova och fått kliva upp och duscha... Det har varit en bastu i sovrummet.

Tror jag ska försöka ta mig iväg och träna idag, just nu har jag ingen ork, men jag ska iaf hinna före jobbet.
Ska se om Tiktti ska med och gymma lite.

Ikväll är det jobb som vanligt. Sen bara torsdag kvar och sen e jag ledig! UNDERBART! Ska kanske jobba nån söndag här i juli, jag vill inte. Men jag e så pengakåt haha



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0